пʼятниця, 11 листопада 2016 р.



У кожного в житті своя стежина, 
Ти її обрати мусиш сам, 
Щоб вогонь, розпалений з дитинства, 
Пронести наперекір рокам. 
Дехто мріє бути депутатом, 
Хтось з дитинства марить про кіно, 
А комусь і педагогом стати 
З самого народження дано. 
Ким дано, чому дано не знаєш. 
І не полишає відчуття… 
Просто кожне серце обирає 
Шлях, яким ітимеш все життя. 
Як від того серцю не радіти, 
Коли щойно пролуна дзвінок, 
Бачиш, як розумні й щирі діти 
З посмішкою йдуть на твій урок. 
Ти тоді нарешті розумієш, 
Що живеш на світі недарма. 
Проросте добром усе, що ти посієш. 
Без дітей - учителя нема! 
І хоча уже немало років 
Кожен день, неначе в перший раз, 
Залишивши за дверима спокій, 
Я заходжу знов до себе в клас. 
Знаю я, що там мене чекають, 
І від того радісно стає. 
Я тоді душею відчуваю, 
Вчити – це покликання моє! 
Бо завдання вчителя - зуміти 
Зерна знань, вкладаючи в серця, 
Із дитини кожної зліпити 
Справжнього маленького творця. 
Іскра пізнання, щоб не погасла, 
В чистих юних душах дітвори, 
Щоб навік закарбувалось гасло: 
«Розумій! Навчайся! І твори!»

Немає коментарів:

Дописати коментар